Suport tècnic

Nayar Castelló de la Plana

Inscripcions tancades

A Nayar busquem un/a tècnic/a que formi part del departament de Producte, més concretament en Àrea Tècnica, les principals responsabilitats del qual seran atendre les sol·licituds d'ajuda , guia o instal·lació que puguin generar els nostres clients rebudes per correu electrònic i/o per trucada a la nostra centraleta d'atenció al client.

Funcions

Suport Àrea Tècnica:

- Suport tècnic a clients per telèfon.

- Suport tècnic a través de helpdesk.

- Suport tècnic mitjançant sol·licituds Whatsapp.

- Ús i maneig de plataformes de configuració i gestió de productes i serveis.

- Formació de plataformes de productes i serveis a clients.

- Creació de reclamacions i avaries en cas de ser necessari per fallada d'equips/petició de client.

- Altes de grups i usuaris en SSO (per a plataformes i APP).

- Capacitat de resolució d'incidències en maquinari i programari dels nostres productes.

- Capacitat de resolució d'incidències de maquinari i programari de tercers.

- Capacitat de trobar i reportar BUGs de les nostres plataformes i serveis.

Suport Àrea Comercial:

- Reprogramació de parcs 72h (per a Echotest o per modificar números d'emergència).

- Revisió i informes de parcs a clients/comercials.

- Comunicacions d'aspecte tècnic a clients.

Requisits

- Formació mínima: Formació Professional en electricitat, informàtica o telecomunicacions.

- Experiència mínima: almenys 2 anys

- Idiomes: anglès avançat – professional

- Coneixement de telecomunicacions (telefonia, gestió de xarxes mòbils, sms...).

- Coneixement en xarxes i informàtica (ip, redireccionament iptables, vpn...).

- Maneig de bases de dades (mongo i SQL).

- Coneixements bàsics d'ús de Linux (en entorn de consola).

- Orientació a l'atenció al client per a la resolució d'incidències.

- Valorable experiència prèvia en el sector de l'ascensor.

- Valorable experiència en treball en equip.

- Valorable experiència en gestió d'equips.