Si vols treballar com a Responsable de LogÃstica en la nostra organització, inscriu-te en la nostra oferta.
La teva missió serà gestionar tota la cadena de subministraments. Gestionar de les existències, de la seva distribució, de respectar els terminis, reduir costos, optimitzar el temps d'emmagatzematge i anticipar possibles problemes des de l'adquisició dels materials dels proveïdors fins a la distribució puntual del producte als clients. Millorar de manera contÃnua els processos i desenvolupar un programari personalitzat per incrementar la productivitat.
Descripció
Equipe Cerámicas S.L.U., companyia fundada el 1999 i, després d'un creixement notable dins de la indústria cerà mica en els últims anys, ens hem convertit en una reconeguda empresa en el sector de la cerà mica, destacà nt-nos per la nostra qualitat, innovació i compromÃs amb l'excel·lència. Des dels nostres inicis, hem mantingut una forta presència al mercat, evolucionant contÃnuament per adaptar-nos a les noves tendències i demandes del sector.
La nostra secció de logÃstica és una peça fonamental en l'organització, i no ha deixat de créixer tant en volum com en complexitat. Ens enorgulleix adoptar i desenvolupar tecnologies d'avantguarda que ens permeten optimitzar els nostres processos logÃstics, millorant l'eficiència i garantint una entrega puntual i segura dels productes als nostres clients.
Estem compromesos amb la millora contÃnua i la innovació. Una important inversió en la tecnologia més avançada i en la formació del nostre equip ens permet estar a l'avantguarda en el maneig de la cadena de subministrament. Creiem fermament que la logÃstica és una à rea estratègica que impulsa el nostre creixement i ens ajuda a mantenir-nos competitius en un mercat global.
Valorem el talent i el treball en equip, fomentant un ambient de treball col·laboratiu on cada persona té l'oportunitat de contribuir i desenvolupar-se professionalment. Ens esforcem per ser una empresa en la qual l'excel·lència no és només un objectiu, sinó una prà ctica dià ria.
Funcions
- Planificar l'estratègia logÃstica per assegurar el bon funcionament de totes les activitats del magatzem. Això inclou:
1r. Elaborar la polÃtica de proveïment, emmagatzematge i aprovisionament de producció (el que seria la logÃstica interna de la companyia).
2n. Decidir i organitzar com són els processos de distribució i lliurament de cada producte.
3r. Garantir el flux de mercaderia i estudiar com millorar i perfeccionar tots els processos.
- Gestió del personal analitzant les necessitats de formació de cadascun dels llocs per a l'adaptació als nous canvis tecnològics per aconseguir un compromÃs de la plantilla alineat als objectius de la companyia.
- Gestió i control d'Estocs propis del magatzem com palets, caixes i embalatges.
- Gestionar i monitoritzar la distribució i el transport.
- Anà lisi de KPIS i presentació d'informes.
- Garantir l'ordre i neteja de les zones de treball, aixà com el compliment de la normativa de seguretat i salut.
S'ofereix
- Un lloc de treball estable, on puguis desenvolupar la teva trajectòria professional.
- Formacions de qualitat que ens ajuden a estar totalment al dia de les noves necessitats i tendències del mercat.
- Salari negociable segons và lua.
- Horari a jornada partida de dilluns a divendres.
Requisits
- Formació en Enginyeria Industrial o similar. Mà ster en logÃstica i distribució.
- Una experiència mÃnima de 5 anys en gestió de magatzems desitjablement en entorns industrials.
- Desitjable coneixements en el programa EKON i un nivell B1 d'anglès.
- Busquem una persona proactiva amb capacitat per liderar un equip d'unes 25 persones, amb dots de comunicació, molt organitzada, amb capacitat analÃtica i de resolució de problemes.