Responsable de logística

Equipe Cerámicas Província de Castelló

Inscripcions tancades

Si vols treballar com a Responsable de Logística en la nostra organització, inscriu-te en la nostra oferta.

La teva missió serà gestionar tota la cadena de subministraments. Gestionar de les existències, de la seva distribució, de respectar els terminis, reduir costos, optimitzar el temps d'emmagatzematge i anticipar possibles problemes des de l'adquisició dels materials dels proveïdors fins a la distribució puntual del producte als clients. Millorar de manera contínua els processos i desenvolupar un programari personalitzat per incrementar la productivitat.


Descripció

Equipe Cerámicas S.L.U., companyia fundada el 1999 i, després d'un creixement notable dins de la indústria ceràmica en els últims anys, ens hem convertit en una reconeguda empresa en el sector de la ceràmica, destacànt-nos per la nostra qualitat, innovació i compromís amb l'excel·lència. Des dels nostres inicis, hem mantingut una forta presència al mercat, evolucionant contínuament per adaptar-nos a les noves tendències i demandes del sector.

La nostra secció de logística és una peça fonamental en l'organització, i no ha deixat de créixer tant en volum com en complexitat. Ens enorgulleix adoptar i desenvolupar tecnologies d'avantguarda que ens permeten optimitzar els nostres processos logístics, millorant l'eficiència i garantint una entrega puntual i segura dels productes als nostres clients.

Estem compromesos amb la millora contínua i la innovació. Una important inversió en la tecnologia més avançada i en la formació del nostre equip ens permet estar a l'avantguarda en el maneig de la cadena de subministrament. Creiem fermament que la logística és una àrea estratègica que impulsa el nostre creixement i ens ajuda a mantenir-nos competitius en un mercat global.

Valorem el talent i el treball en equip, fomentant un ambient de treball col·laboratiu on cada persona té l'oportunitat de contribuir i desenvolupar-se professionalment. Ens esforcem per ser una empresa en la qual l'excel·lència no és només un objectiu, sinó una pràctica diària.





Funcions

- Planificar l'estratègia logística per assegurar el bon funcionament de totes les activitats del magatzem. Això inclou:

   1r. Elaborar la política de proveïment, emmagatzematge i aprovisionament de producció (el que seria la logística interna de la companyia).

   2n. Decidir i organitzar com són els processos de distribució i lliurament de cada producte.

   3r. Garantir el flux de mercaderia i estudiar com millorar i perfeccionar tots els processos.

- Gestió del personal analitzant les necessitats de formació de cadascun dels llocs per a l'adaptació als nous canvis tecnològics per aconseguir un compromís de la plantilla alineat als objectius de la companyia.

- Gestió i control d'Estocs propis del magatzem com palets, caixes i embalatges.

- Gestionar i monitoritzar la distribució i el transport.

- Anàlisi de KPIS i presentació d'informes.

- Garantir l'ordre i neteja de les zones de treball, així com el compliment de la normativa de seguretat i salut.


S'ofereix

- Un lloc de treball estable, on puguis desenvolupar la teva trajectòria professional.

- Formacions de qualitat que ens ajuden a estar totalment al dia de les noves necessitats i tendències del mercat.

- Salari negociable segons vàlua.

- Horari a jornada partida de dilluns a divendres.


Requisits

- Formació en Enginyeria Industrial o similar. Màster en logística i distribució.

- Una experiència mínima de 5 anys en gestió de magatzems desitjablement en entorns industrials.

- Desitjable coneixements en el programa EKON i un nivell B1 d'anglès.

- Busquem una persona proactiva amb capacitat per liderar un equip d'unes 25 persones, amb dots de comunicació, molt organitzada, amb capacitat analítica i de resolució de problemes.